2010. augusztus 29., vasárnap

Gittelés még mindig

Előző bejegyzésemet úgy zártam le, hogy hétvégén befejezem a gittelést. Hát nem...
Pénteken és vasárnap is csiszoltam, de még nem végeztem.Eszméletlenül lassan megy, mivel mindig találok valami kis apró lukat, vagy egyenletlenséget. Úgy számoltam, hogy kb 6 réteg van most rajta és olyan másfél kiló gittet használtam el. Mondjuk nagyon sokat elpazaroltam, bénaságból és nagyon sokat le is csiszoltam. Talán ha 20 deka lehet rajta.
Gittelésnél ajánlott egy maszkot viselni, talán így nem szívja be az ember azt a rengeteg port. Kicsit unom már, hogy minden egyes sziszolás után fűrdés-hajmosás kombó jön, no meg egy adag tiszta ruha. :)
Sajnos csak szerdán tudok újra csiszolnai, addig majd töltök fel képeket és csinálok néhány táblázatot is.

2 megjegyzés: