2010. augusztus 23., hétfő

Bevásárlás

Ott állt szegény kasztni csupaszon, mint egy csiga. Nem hagyhattam, muszáj volt vele foglalkoznom. Mondjuk most a moszkvicsra gondoltam.

Először flexel lecsiszoltam a hegesztési varratokat, mert azok nem lettek valami dekoratívak. Jó vastag koronggal izzadtam is rendesen. Ha már itt tartunk. Szerintem legközelebb autógén hegesztővel próbálkozok, mert az talán szebb varratokat ad.Egy másik moszkvicsomat azzal csináltuk, szerintem az szebb lett.

Most, hogy a kasztnival elkészültem, elmentem egy bevásárló útra a festék boltba. Csak autó festék jöhetett szóba, ezért autófestéssel foglalkozó boltba mentem. "Húst a húsboltból".
A faszi nagyon rendes volt. Megkérdezte mire kell. Kicsit félve, de megmondtam neki pedálos moszkvicsra, nem tudom tudja-e mi az. Húúú persze naná, tudok-e eladót, gömbim van-e stb... Teljesen olyan viszony alakult ki mintha évek óta ismernénk egymást.
Szóval rám sózott minden szir-szart, de megérte.

Akkor sorban (mennyiségeken pontosítok majd):
Aki megmondja melyik-melyik, csokit kap
-szilikon mentesítő a zsírmentes munkához, 3 dl
-gitt, fél kiló
-gitteléshez parafa
-némi dörzspapír (volt még otthon)
-töltő lapozó,  3 dl és hozzá edző
-szórógitt, 2 dl
-2 komponensű autó festék, 5 dl, és hozzá edző
-3 db szűrő a festék átöntéséhez

Mindent elmondott, mikor, mennyit, hova. Jah és kedvezményt is kaptam, mivel nem tudom elszámolni cég számára. (ugye értitek mire gondolok)
Neki is estem a gittelésnek a zsírtalanítás után. A gitt készlet kupakjában ki tudtam keverni a gittet és az edzőt (?). Egy olyan jó fél decihez adtam kb egy borsó szemnyit, de szerintem mehetett volna több is belőle. Nagyon hamar megköt, talán 2 percem volt felkenni egy spakli segítségével. Viszonyalg hamar 20 perc alatt már csiszolható is lett.

Hiba_3: Szerintem mindenhova jó bőven lehet tenni, meg úgy is szintbe lesz csiszolva, néhol ezt elsóporoltam.
Hiba_4: Nem tudom miért, de olyan mintha levegősen vittem volna fel a gittet. Csiszolás után derült ki, hogy néhol kráteres. Nem igazán értem, miért...
Jah csiszolás! Gondoltam majd szépen megsikálom a parafára ráfogott dörzspapírral. Aha persze 1 óra után már kicsit zsibbadt a kezem, no meg rájöttem, ott az autóba az excenteres csiszoló. Hát azzal könnyebb :)

A többi képen lehet látni, hogy mennyi gittet kentem fel. Na ez fél kiló, ami szerintem nem lett elég. A kráterek kijavítására sem maradt. Kell még vennem.
Jelenleg így állok félig megcsiszolva gittre várva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése