2010. augusztus 17., kedd

1. nap

Most utólag megírok néhány napot, mivel a felújítás közben találtam ki, hogy blogot is írok róla.
Ezt a járgányt szeretném megcsinálni. 1980-as kettes. A képen nem látszik, de elöl hiányzik a két alu lökje. Van egy pár, az pótolva lesz. Gyári kormányát nem erre fogom rátenni, de erről majd később. Sajnos a festése nem gyári, összetaknyolták valami hasonló zölddel. Először megpróbáltam óvatosan leszedni ezt a réteget, hátha alatta megmarad a régi, de esélytelen volt. Kapargattam, vakargattam, de hiába.
Mivel az alján bőven volt mit hegeszteni így úgyis megsérült volna a festése, ezért döntöttem a felújításon.

Először szétszedtem teljesen, minden alkatrészét szortírozva elraktam, annak ellenére, hogy pl a csavarokat újra cserélem, mert azok (is) rozsdásak. Szóval egyelőre minden dobozban várja, hogy megtisztítva visszakerüljön a helyére. Ezzel a szöszmöszöléssel elment majdnem egy fél délután, mivel sok volt a rohadt csavar. Volt amelyik beletört, volt amelyik flex áldozata lett. Első körben ennyit akartam megcsinálni, legalább kaptam egy képet milyen munka vár rám.  Illetve csak azt hittem...

(megpróbálok majd több képet beszúrni, mivel olvasni mindenki lusta)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése