2010. augusztus 26., csütörtök

Gittelés-csiszolás

Vettem még egy doboz gittet, mert így csak állt a munka, az meg nem jó.
2 kilós kiszerelést vettem, mivel kell még másik autóhoz is majd a jövőben. Itthon vettem észre, hogy ez nem kék, mint a fél kilós, hanem narancs. Pff most néhol fém színű, néhol kék, és most már narancs is.
A parafát sajnos csak a nehezen hozzá férhető helyeken tudom használni, de az éppen elég. Tinédzser korom leghidegebb téli napjain nem kellett ennyi húzogató mozgást csinálni. Géppel sokkal kényelmesebb. Mármint csiszolni, nem húzogatni.
A munka folyamat abból áll, hogy a spaklival gyorsan felviszem a gittet mindenhova, várok fél órát és csiszolok mint állat. Aztán előröl, mert szinte mindig felbukkan egy-két javítani való. Most tartok a 3. ilyen körnél, szerintem hétvégén már befejezem.

Hamarosan csinálok egy táblázatot, hogy mi mennyibe került eddig, valamint hogy mennyi munkaórát töltöttem a felújítással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése