2010. szeptember 2., csütörtök

Apróságok

Kicsit bővítettem a KÉP GALÉRIÁM.

Elég unalmasan telik most a felújítás. Nem áll másból csak csiszolásból, csiszolásból, csiszolásból. Lassan mára végére jutok úgy néz ki. Annyira nem siettetem a dolgot, mert a következő folyamat az alapozó fújása lesz, de van némi technikai probléma.
Kicsit gyenge a villamos hálózata kompresszorhoz és némi villany szerelési munkálatokat igényel. Sajnos a villany szerelők erre felé nem nagyon akarnak dolgozni és szinte úgy kell könyörögnöm, hogy elszórhassak egy kis pénz... (és még azt mondják, hogy nincs munka)

Ígértem néhány táblázatot is, de mégis meggondoltam magam. Az volta terv, hogy folyamatosan írom mi mennyibe került eddig, de közben rájöttem, hogy már mindent megvettem. A munkálatok végén majd tételesen leírom mit kellett vennem, így talán magyarázatot kaptok a "mi kerül egy szaron ennyibe" kezdetű mondatokra. Addig meg lehet írni ki mennyire saccol, vagy kinek mennyibe fájt egy ilyen akció!

A másik ilyen mentális szösszenet a munka idő kérdése. Mit hány óra alatt lehet megcsinálni? Azt gondolom, hogy ezt is a végén fogom összefoglalni, mert így aki akarja hozzáteheti egy szakember munka díját is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése